II Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda na neposrednu pogodbu za robu Područnog carinskog ureda Split - Teretno vozilo - tegljač MAN 18.460, 16.–24.01.2018.

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Split sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe na javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda na neposrednu pogodbu za teretno vozilo – tegljač MAN 18.460.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA II JAVNU DRAŽBU PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA NA NEPOSREDNU POGODBU

              KLASA: 415-01/17-02/728

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE TERETNOG VOZILA

Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 16. siječnja do 24. siječnja 2018. godine u 1000 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti 24. siječnja 2018. godine u 10,15 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Split, Odjela prodaje robe, Kopilica 47a, 21000 Split.
Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 24. siječnja 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA I JAVNU DRAŽBU, POČETNA PRODAJNA CIJENA, JAMČEVINA

STRANA ROBA – teretno vozilo - tegljač MAN 18.460  (mjesto vozila – Granični prijelaz Klek)

 
Naziv robe Jamčevina
10%
Početna cijena
  1. Teretno vozilo-tegljač MAN 18.460, dizel
  • Godina proizvodnje : 2002.
  • Broj šasije: WMAH05ZZZ1M317475
           - na vozilo se obračunava carina 16%  i PDV
            stranih reg.oznaka (Republika Bosna i Hercegovina)
        
3.960,00 kn 39.600,00 kn









Napomena: ponuda kod NEPOSREDNE POGODBE ne smije biti manja od 50% početne cijene.

Jamčevina se uplaćuje na evidentni račun Područnog carinskog ureda Split na broj računa primatelja HR541001005 1784500214, s pozivom na broj 80004-7102-00072817 (za pravne osobe) ili broj 80004-7153-00072817 (za fizičke osobe).

Razgledavanje vozila moguće je od uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 021 316-145, Područni carinski ured  Split, Odjel za prodaju robe, Kopilica 47a, 21000 Split, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o vozilu.

Porez na stjecanje ili bilo kakve druge pristojbe plaća kupac.

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE pod uvjetom da su ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.
Napomena: kada se upisuje ponuda – ponuditelj upisuje vrijednost veću od početne cijene.

5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-01/17-02/728" na adresu - Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe,  Kopilica 47a, 21000 Split.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

 1. podatke o podnositelju ponude
 2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
 3. roba za koju se daje ponuda
 4. visinu ponuđene cijene
 5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
 6. broj računa za potrebe povrata iznosa jamčevine

Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:

 1. presliku identifikacijske isprave
 2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
 3. dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
 4. izvod iz sudskog  registra tvrtki
 5. preslika uplate jamčevine

Rok za podnošenje ponuda je 24. siječnja 2018. u 10,00 sati, a ponude pristigle nakon tog datuma i vremena neće se uvažiti.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik. U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.