I. Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za robu Područnog carinskog ureda Split – kamp prikolica marke KIP GOLDSTREAM G 525, 21.01. - 28.01.2020.

Povjerenstvo  za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Split ovim putem poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe za dostavom pisanih ponuda za kamp prikolicu marke KIP GOLDSTREAM G 525.
 
1.  REFERENTNI BROJ POZIVA ZA JAVNU PRODAJU
   
        415-01/20-02/12
 
 
2.   MJESTO I VRIJEME PRODAJE ROBE
 
Prikupljanje pisanih ponuda izvršit će se od 21. siječnja do 28. siječnja 2020. godine u 10,00 sati.
Čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti 28.01.2020. godine u prostorijama Područnog carinskog ureda Split, Odjela prodaje robe, Kopilica 47a, Split u 10,15 sati.
Rezultat prikupljanja javnih ponuda bit će objavljen na mrežnim stranicama Carinske uprave.
 
 
 3.  VRSTA ROBE  IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNE CIJENE I JAMČEVINE – STRANA ROBA
 
   Kamp prikolica, marke KIP GOLDSTREAM G 525, država pripadnosti Bosna i Hercegovina.
   
 
     Početna cijena: 3.000,00 HRK (na postignutu cijenu obračunava se stopa carine od 2,7% i PDV od 25%)
     Jamčevina: 10 %   300,00 HRK
 
Prikupljanje pisanih ponuda, provodi se po modelu, viđeno kupljeno, bez garancije.

        (kamp prikolica se nalazi u AK Zadar, Murvica, Zadar) 

Razgledavanje robe moguće uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 021 316 145,  Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe,  Kopilica 47a, Split.
 
 
4.  UVJETI SUDJELOVANJA  ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA
 
Ponude mogu  podnijeti pravne i fizičke osobe.
 
Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom:
“Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-01/20-02/12“, na adresu Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe, Kopilica 47a, Split.
 
 
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
-o podnositelju ponude (naziv, adresa, OIB, ime i prezime  te telefonski broj ovlaštene osobe),
-oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba,
-visinu ponuđene cijene,
-o broju računa za potrebe povrata iznosa jamčevine,
-potpis ponuditelja i otisak pečata, ako se radi o pravnoj osobi.
 
 
Uz ponudu moraju biti priložene:
- preslika identifikacijske isprave,
- punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,
- izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz oglasa.
 
 
Rok za podnošenje ponuda je 28. siječnja 2020. u 10:00 sati.
 
Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.
 
Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Ako je dostavljeno više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom, Povjerenstvo će provesti dopunsko usmeno nadmetanje s davateljima tih ponuda, neovisno da li su osobno prisutni ili se njihovo sudjelovanje može provesti na način da se telefonskim putem u nadmetanje uključi ovlaštena osoba prema podacima iz pisane ponude.
Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se telefonskim putem bez odlaganja osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude.
 
Kupac je dužan u roku od 3 dana od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni  iznos, a robu može preuzeti tek po uplati istog.

Kupac preuzima obvezu plaćanja troškova smještaja kamp prikolice od dana kupnje na javnoj prodaji.