I Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda na neposrednu pogodbu za robu Područnog carinskog ureda Split – Plovilo – jedrilicu, ELAN 43 R, 16.-23.08.2018.

Povjerenstvo za oduzetu i ustupljenu robu Područnog carinskog ureda Split sukladno Pravilniku o postupanju s oduzetom i ustupljenom robom (NN 100/16) ovim putem poziva zainteresirana trgovačka društva, obrtnike i fizičke osobe na dostavu pisanih ponuda za javnu dražbu za plovilo jedrilicu ELAN 43 R.

1. REFERENTNI BROJ POZIVA ZA I JAVNU PRODAJU

              KLASA: 415-01/18-02/291

2. MJESTO I VRIJEME PRODAJE PLOVILA

Prikupljanje pisanih ponuda izvršiti će se od 16. kolovoza 2018. godine do 23. kolovoza 2018. godine u 1000 sati. Javno otvaranje i čitanje pristiglih ponuda za prodaju će se izvršiti 23. kolovoza 2018. godine u 10,15 sati u prostorijama Područnog carinskog ureda Split, Odjela prodaje robe, Kopilica 47a, 21000 Split.

Objava rezultata prikupljanja javnih ponuda biti će 23. kolovoza 2018. godine na mrežnim stranicama Carinske uprave.

3. VRSTA ROBE IZLOŽENE NA JAVNU PRODAJU, POČETNA PRODAJNA CIJENA, JAMČEVINA

STRANA ROBA – plovilo- jedrilica ELAN 43 R  (mjesto plovila – ACI marina Jezera, otok Murter)

 
Naziv robe   Početna cijena
Plovilo - jedrilica, ELAN 43 R, dužine 12,99 m, širine 3,99 m, registarske oznake PI-2692, sa pripadajućim motorom marke YANMAR 2 GM, snage 14,70 kW, broj motora 2156, godina proizvodnje 1989. Država pripadnosti Slovenija.   30.000,00 kn
 

Napomena: ponuda kod NEPOSREDNE POGODBE ne smije biti manja od 50% početne cijene (za neposrednu pogodbu nije potrebno uplatiti jamčevinu)

Razgledavanje plovila moguće je od uz prethodnu najavu na telefon za informacije o javnoj prodaji  tel: 021 316-145, Područni carinski ured  Split, Odjel za prodaju robe, Kopilica 47a, 21000 Split, gdje se mogu dobiti dodatne informacije o vozilu.
Porez na stjecanje ili bilo kakve druge pristojbe plaća kupac.

4. UVJETI SUDJELOVANJA ZA PRIKUPLJANJE PISANIH PONUDA

U prikupljanju pisanih ponuda mogu sudjelovati PRAVNE i FIZIČKE OSOBE pod uvjetom da su ispunili obrazac javne ponude kao ponuditelji te priložili potrebne preslike dokumentacije.

5. POSTUPAK PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA

Javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda roba se prodaje ponuditelju koji je putem davanja pisane ponude ponudio najvišu cijenu u skladu s uvjetima sadržanim u oglasu s javnim pozivom za prikupljanje pisanih ponuda.

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u izvorniku, u zapečaćenim omotnicama s napomenom  “Ne otvaraj - za Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda  415-01/18-02/291" na adresu - Područni carinski ured Split, Odjel za prodaju robe,  Kopilica 47a, 21000 Split.

Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:

 1. podatke o podnositelju ponude
 2. oznaku identifikacijske isprave za određenje osoba
 3. roba za koju se daje ponuda
 4. visinu ponuđene cijene
 5. potpis ovlaštene osobe ponuditelja i otisak pečata tvrtke
 
Uz ponudu moraju biti priložene sve isprave kojima ponuditelj dokazuje ispunjavanje uvjeta iz oglasa, i to:

 1. presliku identifikacijske isprave
 2. punomoć za zastupanje, ukoliko ponudu podnosi ovlašteni opunomoćenik
 3. izvod iz sudskog registra tvrtki
 
Rok za podnošenje ponuda je 23. kolovoza 2018. u 10,00 sati, a ponude pristigle nakon tog datuma i vremena neće se uvažiti.

Ponude se evidentiraju prema redoslijedu zaprimanja na način da se na ponudi naznačuje: redni broj, datum i vrijeme primitka. Ponude se do otvaranja pohranjuju prema uputi Povjerenstva tako da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
O provedbi postupka nadmetanja Povjerenstvo vodi zapisnik u koji unosi sve podatke o načinu i tijeku nadmetanja.

Povjerenstvo vrši odabir ponuda između ponuda koje ispunjavaju sve uvjete iz oglasa i javno objavljuje da je odabrana ona ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu, koju odluku unosi u zapisnik. U slučaju dvije ili više ponuda s istom najvišom ponuđenom cijenom Povjerenstvo utvrđuje da je s najvišom ponuđenom cijenom ona ponuda koja je ranije pristigla.

Zapisnik se bez odlaganja objavljuje na mrežnim stranicama Carinske uprave i time se ponuditelji smatraju obaviještenim o provedbi prikupljanja pisanih ponuda i odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani ponuditelj kao kupac obavještava se bez odlaganja pisanim putem osim ako je bio prisutan javnoj objavi odabira najbolje ponude. Kupac je dužan u roku od tri dana od dana primitka obavijesti odnosno od zaključenja javne prodaje uplatiti ponuđeni iznos (ostvarena prodajna cijena) kao i iznos pripadajućih davanja koja se plaćaju pri puštanju robe u slobodan promet.